MiniK

Hillerød Kirke indbyder til et forløb for minikonfirmander.
Ud fra sang, bibelske fortællinger og aktiviteter i kirken vil vi hjælpe børnene til større kendskab til de ting, som kirken er her for.

Invitationer vil blive delt ud til eleverne på skolerne og sendes også til børn i sognet.

3. klasserne på Marie Mørks Skole og Byskolen inviteres til et forløb om efteråret. Tirsdage eller torsdage fra 14.30-16.30. I 2023 er det tirsdage

4. klasserne på Johannesskolen inviteres til et forløb om foråret, Tirsdage eller torsdage fra 14.00-16.00. I 2024 er det tirsdage

Forløbet er 10-11 gange + en afslutningsgudstjeneste en søndag.

Indbydelsen deles rundt på skolerne og sendt til den relevante aldersgruppe i Hillerød sogn. Læs også indbydelsen her.

Du kan tilmelde dig her!

Hvis tilmelding via dette link ikke er åbent, så ring eller skriv til Jacob Winther.

Minikonfirmander